Bak O is verder af!
In de afgelopen weken is Bak O verder afgekomen. Inmiddels zijn dat dakranden gemonteerd en is er elektriciteit. En tot slot zijn er stellingen geplaatst.
In de afgelopen weken is Bak O verder afgekomen. Inmiddels zijn dat dakranden gemonteerd en is er elektriciteit. En tot slot zijn er stellingen geplaatst.
Ook de poppetjes van Sofie en Jelmer zijn gegroeid!! Het poppetje van Bo is al goed gegroeid!!
De Robben hebben weer een leuke opkomst gehad zaterdag. We hebben poppetjes gemaakt met aarde en tuinkers erin, nu hopen dat het goed gaat groeien!
Helaas niets gevangen!!
Filmpje erbij 🙂
De Robben moesten het vandaag zelf doen. Het doel was om zoveel mogelijk eendjes uit het water te vissen. Ze moesten zelf verzinnen of ze gingen roeien wrikken of wat anders wilde doen. Ze hebben het echt super goed gedaan!!
De Robben zijn na de zomer weer begonnen!
Na een geslaagd zomerkamp is het kamp weer opgeruimd en kan de sleep weer vertrekken richting Arnhem.