Begonnen met de laatste vingerpieren. Eronder plaatsen en gelijk schoonspuiten, Heerlijk zo in het zonnetje.
Als afsluiter nog even snel een buiten lamp opgehangen
Samen met Kees, Dorota, Floris ikzelf en 2 honden hard aan het werk.
Heerlijk!!!
Na het harde werk nog maar even wat drinken
Mede met hulp van Bram die weer eens kwam kijken druk bezig geweest. Oh en de stam in de vorm van Maik en Tessa hebben ook geholpen
Vandaag hebben Bram en Marijn heerlijk in de zon de eerste 2 vingerpieren aan de steiger gemaakt.
Mr. X heeft zich overgegeven! Hij kon niet op tegen zoveel superhelden en hij heeft het geld weer terug gegeven, missie geslaagd! Om het te vieren hebben de Robben vandaag een film gekeken, de incredibles.
Vandaag hebben weer een aantal actieve Miguel Pro leden het tweede lokaal geschilderd. En in het Wilde Vaart- Vikingen lokaal de lampen en rookmelders opgehangen. Marijn was niet te stoppen en heeft ook nog even een buitenlamp opgehangen!!